Ervaringen

Op deze pagina deel ik graag ervaringen van cliënten. Zij hebben weer ruimte en overzicht in hun administratie en daardoor meer plezier en vooral tijd gekregen, om andere zaken te ondernemen. Heerlijk toch?

Jong Wonen Kastsystemen in Breda is dé specialist voor maatwerk op het gebied van kasten en opbergsystemen. Van badkamerkasten tot schoenenkasten en van inloopkasten tot kasten voor op kantoor. Zij realiseren alle opbergwensen van hun klanten.

Mark Pas – Jong Wonen:

Doordat Inge voor haar kantoor een wandkast als wens had, kwam zij hiervoor in onze winkel om dit door te bespreken. Wij zijn bezig met onze interne modernisering en vernieuwing van onze winkel. Inge stelde daarom voor, om ook eens de administratie- en leverancierskasten op te schonen, zodat de klanten tegen nette en gestructureerde kasten aankijken.

Het resultaat is helemaal naar onze zin! Onze kasten zijn helemaal opgeschoond en up-to-date gemaakt. Door het gebruik van witte ordners die ons eigen logo dragen en alle leveranciers op alfabetische volgorde te zetten, creëerde ze rust en efficiëntie in onze kasten. De ordners voor onze administratieve zaken kregen een zwarte kleur met ons logo en voorzien van rugkaarten met hun bestemming Orders/ Facturen/ Projecten/ Vrachtbrieven etc. De foto’s spreken voor zich. Meteen merkte wij in onze werkzaamheden de voordelen hiervan!

Ook in onze computer zijn vele bestanden opgeschoond en is er een nieuwe structuur aangebracht, die veel duidelijker en prettiger voor ons werkt. Het fijne van Inge is, dat ze meteen helder en duidelijk werkt. Ik zag ook meteen, dat ze deze opdracht zelfstandig en discreet kon volbrengen. Wellicht kan ik met mijn recensie, andere potentiële klanten overhalen om dit ook te laten doen. We hebben nu zelfs ruimte over en onze kasten mogen zeker gezien worden!     

Groet, Mark Pas – directeur Jong Wonen

Voor:

                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

Na:

                   


Boot Paramedisch Centrum in Prinsenbeek bestaat uit specialisten in fysiotherapie, massage en personal training. Wij bieden een adequate en doelgerichte behandeling voor iemands blessure, fysieke klacht, training voor betere belastbaarheid en/of sportieve uitdaging.

Inge heeft onze administratie onder handen genomen, waardoor deze efficiënter is ingericht en ons een overzichtelijk beeld geeft van wat er in onze praktijk aan papieren en registratie om gaat.

Alles is duidelijk vindbaar, zoals onze leveranciers met hun informatie en garantievoorwaarden van bijvoorbeeld sportapparatuur, contractuele voorwaarden van zorgverzekeraars, bankzaken, abonnementen etc. De inhoud van onze administratie heeft ze door middel van verdeling in verschillende kleuren van ordners aangeduid; bijvoorbeeld bankzaken in witte en overige zaken in blauwe. Daarbij voorzien van duidelijke rugkaarten en binnenin een legenda. Ze heeft ‘oude en overbodige’ papieren opgeschoond en gearchiveerd.

Onze administratiekast straalt nu rust en overzicht uit. Nu werk ik weer met veel meer plezier aan mijn administratie. Het scheelt mij een hoop tijd en frustratie. Daarbij werkt Inge snel, doelgericht, discreet en zelfstandig. Had er bijna geen omkijken naar. Ik raad het iedereen van harte aan om het ook te laten doen!

De foto’s spreken voor zich!

Met vriendelijke groet,

Eigenaren Boot Paramedisch Centrum in Prinsenbeek

“Ons bedrijf bevindt zich in de business van o.a. het verplaatsen van grote machines met behulp van hijs- en transportwerktuigen, het verrichten van industriële verhuizingen, de verhuur van kranen, machines en transportmiddelen.

Vanwege onze verhuizing naar ons nieuwe kantoorpand, was dit meteen voor ons hét moment om onze verschillende businessunits binnen onze Groep, per administratie te laten opschonen en opnieuw herkenbaar en praktisch te laten indelen. Een grote klus, waardoor onze nieuwe werkplek wel met +/- 35 verhuisdozen vol stond!

Inge heeft dit meteen praktisch en efficiënt aangepakt, waarbij iedere administratie per businessunit een aparte kast met ieder een éénduidige kleur ordner kreeg, voorzien van duidelijke ‘rugkaarten’ en binnenin een logische legenda.

Zelf kwamen wij hier door onze eigen drukke werkzaamheden niet aan toe. Ik kan u verzekeren: wat is dit fijn en handig om alles meteen in de kasten efficiënt terug te kunnen vinden!

Wij zijn er nu ontzettend blij mee! Ook vonden wij het heel fijn, dat we Inge zelfstandig haar werk konden laten doen. Ze is betrouwbaar, werkt efficiënt en denkt nét even “aan dat kleine puntje op de i”. Een aanbeveling dus!

Mocht u nog meer bij ons willen informeren, dan kunt u via Inge contact met ons opnemen”.

Met vriendelijke groet,

Eigenaren bedrijf in Raamsdonksveer.